Nasilsinizzz hazirlaklarrrr ne durumdaa sezeryan olacaklar gün aldinizzz mi 🥹🥹🥹 kaç haftalık oldunuzzz 🥰
Biz 29 hafta oldukkk çok şükür 🥰hazirlaklar hala tamamlanmadı kendime dairrrr bebişin çoğu eşyasını aldimm çanta , göğüs pompası, pijama takımı bez ,ıslak mendil vs şeyler kaldiiii Aralık ayı bitmeden eksikleri bitirmeyi düşünüyorum ocakta kismetsee bebek kiyafetlerini yıkayıp çantamı hazirlicam 🥰beni şimdiden heyecan sardiiiii sizlerdeer durumlar neeee 😍😘 ayyy biz 73 kilo olmuşuz toplamda 8 kilo almışız 🥹🥹🥹🥹ya sizZ ??