barbies Kızlar 7 gün kaldı bata ama bende hiç göğüs hassasiyeti yok. Normalde adet olcağım zamanda bile hassaslaşırdı bu beni açıkçası moralimi bozuyor acaba yok mu diye. Hiç belirti yaşamayıp hamile kalan var mı
Birdbox barbies ben hiç regl olacağım zaman bile ağrı sızı çekmedim Hamile kaldığımda da hiçbir belirti olmadı şu an altı haftalık hamileyim hâlâ bir göğüs hassasiyetim yok
barbies Birdbox ya geçen ay korunmayı bıraktık ve kimyasal yaşadım şimdi korkuyorum açıkçası oyuzden belirti arıyorum sürekli vücudumu dinliyorum inşallah vardır.
penbe_karisi Her hamilelik bir olmuyor canm adetine daha varrr zaten ben iki gebeligimde adetim geçince öğrendim 😍umarım gönlünce olur
barbies penbe_karisi inşallah canım yaa planlı olunca sürekli vucüdümu dinliyorum. Test yapmamak için zor duruyorum 3 gün kalaya kadar yapmicam ama belirtide olmayınca üzülüyorum inşallah vardır 🥰