Blossommm artış markasının hem ince taytını hemde şardonlu olanını aldım ikiside ispanyol paça şardonlu olan fitilli, diğeri düz. İnce ve düz olan yapışıyor çamaşır izini daha çok belli ediyor ister istemez popoyu kapatma gereği duyuyorum ama fitilli ve şardonlu olan çok sıcak tutuyor hiç iz belli etmiyor daha kalıplı bi duruşu var. rahatlık olarak çok memnunum benim boyum 1.74 boydan da hiç sorun olmadı. Başka bir markadan da almıştım daha uygun diye o boydn hiç olmadı ama bende çalıştığım için ve bu taytları sonradan giyemeyeceğim için çoğunlukla hep triko elbiseler aldım hem kombin derdi yok hem doğumdan sonra da giyerim hepsini 🫶🏻