DamlaAcar0701 Arkadaşlar merhaba dün 34 haftalık olduk ve dünden beri sağda veya solda sertlik olurken bebişim su an tam karnımın ortasında duruyor ve sertlik oluşuyor neden olabilir sizce çünkü düne kadar boyle bir şey olmamıştı
Sun10 DamlaAcar0701 sertleşme çok normal hep olacak doğuma kadar. Bebek toplanıyor bazen ve vücut kendini hazırlıyor doğuma
DamlaAcar0701 Sun10 ya işte bu zamana kadar olmayınca bide ilk gebelik çok bilgim yok. Dediğim gibi çoğunlukla sağ ya da soldayken ortada olunca korkuttu
Sun10 DamlaAcar0701 korkma canım çok normal. Ben de 39. Haftadayız sığmıyor tabi artık bebek kilo aldıkça da artıyor o sertleşmeler