Kızlar, rutin kontrollerinize ne sıklıkla gidiyorsunuz, 9+2 deyim, ilk kontrolume 6+2 iken gitmiştim benden tahlil falan istedi doktor yaptır sonuçlarına haftaya gel bakalım dedi tekrar haftasına bidaha gittim sonuçları değerlendirdik kan degerlerim oldukça düşüktü demirim çok düşüktü buna rağmen 3 ay sonra yeniden gelirsin dedi doktorum ve özele gidiyorum doğru mu sizce endiseleniyorum