Beyazsu Kızlar 37+1 haftalık ama boğaz ağrısı başladı ne yapmalıyım bademciğim şişmiş çok rahatsız ediyor her şeyi deniyorum tık demiyor
sunbloom123 Beyazsu valla çok zor canım o ağrıdan sonra öksürük hele mahvetti beni ılık bişe içmek dışında hiçbirşey yapamadım
Nisanmomy Beyazsu Geçmiş olsun canım 2 gündür bende grip oldum. Doktorum zencefilli ballı çay ve tane kuşburnu çatı tüketmemi söyledi
Es07 Tuzlu veya sirke ile gargara yapın Zencefil tüketin Bol su tüketin Doktorunuzla görüşün Geçmiş olsun
Nisanmomy melda1507 canım ben 33. Haftamdayım tane kuşburnu önermişti doktorum senin haftan küçük bilemiyorum. Benim kanda enfeksiyon çıktı bu nedenle antibiyotik verdi doktor o şekilde atlattım. Eğer çok kötüysen doktora git mutlaka doktor yönlendir seni