acelyasen Eldgrn bugün kan vericem inşallah bende de çıkar bir haftadır Miğde bulantım geçmedi göğüs hassasiyetim dün gece daha da çuvaldı kusmaktan öldüm içim dışıma çıktı
selenemoon ladyagmur1 batdan 3 gün sonra 447 di öğrendiğimde bilerek erken ne kan verdim ne doktora gittim daha stres oluyor insan
busra1596 Adetime 4 gün kala 29 ile öğrendim düzenli takiple hala daha da takip ediyorum en son 627 lerdeydi erken öğrenmekte sıkıntı
Hazeel Adetime 2 gün kala 450 idi ama sonrası çok sıkıntı artıyor mu diye sık sık kan tahlili sonra kese görünmedi sonra bebek görünmedi falan derken çok stres yaşadım keşke adet gecikmesi sonrası 1 hafta sonra baksaydım ne strese girecektim ne telaşa 😁