gzdnr1606 2 yaşındaki kızım abisi ile oyun oynarken birden ağlamaya başladı ve kolunu şuan oynatmıyor sürekli ağlıyor Süleymanpasa da yaşıyoruz önerebileceginiz doktor ve hastane var mıdır
deletedmom43191 gzdnr1606 hic ortopedi doktorlarına bakmadım ama doktor arayışında önce en yakın cocuk aciline gitmeniz kızınız açısından iyi olur