9+3 günlük ikiz hamileyim. Salı günü rutin kontrolüme gittim. Karından bakıldı ve kalp atışı dinledik. Bir sorun yoktu. Ertesi gün kanamam oldu acile gittim. Kanama olunca vajinal bakıyorlar. Muayene etti ve vajinal ultrasonla baktı. Çok kısa kalp atışını da açtı. İki gün üst üste ultraona girmiş oldum. Ve kalp sesini dinlemiş oldum. Bir zararı yoktur değil mi endişeliyim