isimli bir tane yaptırdım fotoğraf çekimi için bir de normal hastane çıkışı aldım hamşireye hangisini vermem daha iyi olur sizce bende düz beyaz pijama takımı giyeceğim lohusa takımları biraz yaşlı gibi duruyor hep dantelli falan diye bebeğime sonradan mı giydirmem gerekir isimliyi yoksa doğduktan sonra üzerini sık değiştirmiyorsak hemşireye mi vereyim direkt sizce ?