Kızlar 13 haftalık ikizlere hamileyim yaklaşık 1 saattir süren ama 2-3 dakikada bir geliyor saniyelik sancı girip geçiyor rahatsız etmiyor ağrılı değil tedirgin olmalı mıyım bilemedim bazı kaynaklarda rahim büyümesinden kaynaklı olduğu yazıyor buna inanmak istiyorum 🥲