selma128 öncelikle kadınlar için sağlık açısından da en iyisi vajinal doğum bence sezaryen bir seçenek değil mecburiyet olmalı.Ama olmadığı zamanda vajinal diye diretmek annenin de bebeğinde hayatını riske atmak olur o yüzden sezaryen de bir doğum şeklidir ve bence en zoru.O acıya,bir ömür izlerini taşımaya fedakarlık gösteren anneleri tebrik ediyorum 🫶🏻🥰