PapatiA queenanne1 ben hergun çıkıyordum hoplaya zıplaya bı hafta ev temızledım akşamlarım düğüne gıttım bıseyler olsun dıye felan hiç durmadım sunıyle bı başlamadı 🥲
Busraaaakkk defnoloj Ben de tüm tuşlara basıyorum 1 aydır pilatese gidiyorum insallah faydası olur ne kadar pilatese giden arkadaşım varsa 2-3 ıkınmada doğurdu 8 cm ile hastaneye gittiler sizde süreç nasıl old
defnoloj Busraaaakkk benim bi gün öncesi normal muayenemde nst de sancı çıkmıştı ve 1 cm açılmam vardı. Eve gittim sıcak duş aldım pilates yaptım uyudum sabah suyum geldi direk hastaneye gittim 9 da gittim 13.30 da kızım doğdu. Açılma çok hızlı ilerliyordu
queenanne1 PapatiA herkesin yapısı farklı tabiiki, benimde açılmam uzun sürdü ama sonunda oldu şükür. sadece dediklerimde yeterli olmaz zaten doğum başlatmak için yapılan hareketler farklı ben hepsini her gün düzenli yapıyordum etkisi olduğunu düşünüyorum