Benim ikinci gebelik 19. Haftadayım ben de hala hissedemiyorum normal bence. Bazen geceleri yatağa düz uzanıp kasıklarımın üstünü tutuyorum hissetmek için içimde kayıyor gibi bi his oluyor ya da bana öyle geliyor bazen sertleşiyor gibi oluyo 😄 yakında hissederiz endişelenme. Bir de bu haftada hala göbek altında oluyorlar kasık üstü göbek altı gibi