Benim 12. 13. Haftamda olmuştu ama ağrı yoktu bende. Kan uyuşmazlığımız vardı iğne vurdular bir de fitil kullandım. Bir iki hafta takip ettik rahim ağzı kapalı mı vs diye çok şükür bi sıkıntı olmadı. Eğer bir pedi dolduruyorsa kanama tekrar gidin olmuyorsa takip edin kanamanın durumu leke şeklinde mi yeni bir kanama mı vs diye