ments Ağzımızın içinde patlaklar çıktı, dilimde ve de ısırmamdan dolayı oldu birisi de , sizce neden oluyor bu beyaz patlaklar.
tupbeybi ments bağışıklık düşünce oluyor. C vitamini kullan, aftoral ya da kenacort alabilirsin eczaneden
Elisa0110 ments vücut direncin düşmüş ondan oluyordur veya vitamin değerlerin düşmüştür dahiliye ye Bi görün derim
zehra_6327 Bende aynı durumdayım dilimi sanki bıçakla kesmişler bişey yiyip içemiyorum bogazım öyle çok zor dönemlerden geçiyoruz rabbim yardımcımız olsun 🥺🥺☹️
ments zehra_6327 Allah şifa versin çok zor heleki bu patlaklar , yemek yerken çok zorlanıyorum. Ağzımın içini ısırınca da ısırdığım yer patlak oluyor.🥺
ments @tupbeybi teşekkür ederim canım , Salı günü de doktora görüncem bakalım ne diyecek, birde şu ara vitaminleri aksattım, decavit ve şu kan sulandırdı var ya gyno ferro diye, bunları vermişti doktorum belki de onları aksattım diye oldu.
zehra_6327 ments sanki çok çok acı biber yemiş gibi oluyor yemeden içmeden kesildim resmen şurda kaldı 19 günüm ama çok zor aşırı kötü durumdayım
ments zehra_6327 ay sizinki çok daha ağır , Allah şifa versin dikkat edin , çok az kalmış , sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻