sunbloom123 cylnboran04 gidicem normalde ama hepbirşey çıkıyor 20. Haftadan sonra sanırım bana denmeye başladı yani ne kadar erken gidilip bilinçlenilirse o kadar iyidir inş bende gitcem 😂
sunbloom123 cylnboran04 gidicem normalde ama hepbirşey çıkıyor 20. Haftadan sonra sanırım bana denmeye başladı yani ne kadar erken gidilip bilinçlenilirse o kadar iyidir inş bende gitcem 😂
Leontiine cylnboran04 evet çok memnun kaldım çok eğlenmiştim hamilelik başlangıç sürecinden yenidoğana kadar her konuda bilgi veriyorlar
arilanki_ cylnboran04 ya kızlar sorum gidenlere gerçekten gerekli mi ? çok uzun sürüyor. çalışıyorum sürekli sürekli bunun için izin alamam. youtube da sağlık bakanlığının videoları var onları izlesek yetmiyor mu ?