kpln27 30 ağustos da 29+2 de dünyaya gözlerini açtı kızım 54 gün küvez sürecimiz oldu şuan çok şükür koynumda uyuyor çok zor geçti evimize gelsin diye günlerce gittim geldim hastaneye sabrettik Rabbim de en güzel şekilde kavuşmamızı nasip etti inşallah sende vakti zamanında kolay ve en güzel şekilde kucağna alırsın