Merhaba ben 2 kez doğal yollarla gebe kaldım. Ancak ikisini de kalp durması problemi ile kaybettim. APS diye bir rahatsızlığım varmış. 2 ay doğal yollarla denedik, 3. ay eşimin isteğiyle dün mikroçip aşılama yaptırdık. 30 Aralık’ta kan testi vereceğim. Umarım bu kez sağlıkla bebeğimize kavuşmak kısmet olur.