guvbn Kızlar 36+5 haftalık hamileyim bu halimle ev taşıdım sürekli kendimi yordum kaç gündür nefes alamıyorum ve rahim bölgesinde baskı hissediyorum normal mi sizce bu
mucizemizibekliyoruzz guvbn 31.haftadayım ben de bile nefes almada problem var. Biraz fazla kilo aldım ondan oldu sanırım
mavi123_ guvbn yani tabiki normal canım bebeğin çıkmadığına şükret🤭 ev taşımışsın. Ben dün biraz dışarda fazla kaldım yürüdüm işlerim vardı çocuk az kalsın çıkacaktı
Busranur_mnts guvbn bir süre dinlen canım ev yerleştirmede yardımcı olabilecek insanlar vardır illaki yavaş yavaş yaparsınız ben 31. Haftadayım ben bile bazen daralıyorum nefes alamıyorum
guvbn Leontiine nasıl yormim be canım daha bugün ev taşıdım daha bunun yerleştirmesi var rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
guvbn mavi123_ zaten şükrediyorum hadir dogurmadim diye ama o kadar zorlu surecteyimki sıkıntılar da gelince üst üste geliyor cnm ama bunada şükür
guvbn Busranur_mnts var tabi ki canım ama başımızda bı sürü sorunlar olduğu için şuan onlarla uğraşıyoruz bı an önce evime gıdım diye dua ediyorum artık
mavi123_ guvbn hepimizin hayatımızın bazı dönemlerinde problemler üst üste gelebiliyor bide bu problemler gebelik dönemine denk gelince kaç katına çıkıyor rabbim sizede kolaylık versin güç kuvvet versin canım🌸