Biz mis kokulumla kavuştuk darısı başınızaaa 🩵İlk doğumumdu kızlar başından beri sezaryen istemiştim , sabah yatıştan sonra ameliyata gittik önce yan yatar pozisyonda cenin şekilde yattım belimden iğneyi vurdular o sırada doktorum geldi ve elimden tuttu o an bütün stresimi unuttum desem yeridir. Belden vurulan iğnenin hiçbir acısını hissetmedim anında bacaklarıma sıcaklık ve uyuşukluk inmeye başladı. Sondam sonra takıldı. Ardından ben isteyince sakinleştirici verip veremeyeceklerini sordum doktorum istersen şimdi verelim dedi olur dedikten sonra sanırım biraz tansiyonum düşmüş ve uyumuşum , bebeğimin ağlama sesine uyandım yan tarafta giydiriyorlardı miniğimi hemen yanağıma getirdiler ve sakinleşti 🥰 ardından sadece çekiştirmelerini hissediyorsunuz inanın o an nasıl geçecek diye düşünüyordum ama bebeğinizi gördükten sonra stres kalmıyor. 45 dkda odamıza çıktık , Baş ağrısı hiç yaşamadım ama yine de kahveyi ihmal etmedim. Odaya çıktıktan sonra karnıma 4 kez falan bastırdılar. En acısı buydu kendinizi kasmamaya çalışın , yürüttükleri zaman bile bu kadar canım acımadı sadece karşıya bakın ve yürüyün gerisini düşünmeyin. Sondayı çıkarırken de hiç acımıyor hatta o an bebeğimi emziriyordum acıyacak diye ödüm kopmuştu ama hiçbir şey olmadı. Darısı sizin başınızaa 🫶🏻🤍