rege0119 ben de aylar öncesinde o kadar düşündüm ki bu konuyu🥹 gece sancım başladı iyi ki annem bizdeydi. Doktorum hastaneye geçmem gerektiğini söyledi yarın da ameliyat dedi. O an o kadar ağladım ki, kızımı evde bıraktığım için. Ama yarım saat bensiz duramayan kızım 4 gece bensiz babasıyla uyudu. Gündüzleri annem baktı. Doğuma kadar kızınızın babasıyla fazla zaman geçirmesini sağlayın. Benim son günler sancım olduğu için kızımla zaman geçiremiyordum zaten babası ve annem ilgileniyordu daha çok. O yüzden çok şükür hiç düşündüğüm gibi zorlanmadık o konuda. İnşallah sizin de öyle olur 🤲