Rmys9691 tgc1nur sezaryen planlı bi doğum olduğu için acı durumunu düşünmedim. Özel bi durumunuz var mı bilmiyorum. Sağlıklı doğumlar diliyorum
seymanur50 Zeyneplemutluluk hayır 3. Doğumum süpriz oldu bu ilki normal doğum ikinci zoraki sezeryana dönme Buda sezeryan
Zeyneplemutluluk seymanur50 hayırlısı olsun canım 3 çeşit doğumu da çekmiş yaşamış olacaksın. Bende normalden sezeryana dönmüştüm bu ikinci nasipse sezeryanla olacak
seymanur50 Zeyneplemutluluk evet canım üçünüde tattım ama şuan korkum daha fazla neden bilmiyorum ama Rabbim hepimizi sağ sağlim kurtarsın
pembegulalayy ben Yusuf seyranda doğum yaptım ve2. gebeliğim hala ona gidiyorum çok başarılı bi doktor devlet hastanesinde çalışıyor gitmeni tavsiye ederim bi de tuana arısüt büger diye bi doktor daha var o da devlette ikis de muhteşem doktorlar güvenilirler
gulsuzn pembegulalayy @pembegulalayy bende 30. haftamdayım özel doğum fiyatlarına zam geldiği için devlette doğurmayı planlıyorum Yusuf seyhanı önerdi herkes ona randevu aldım ama illaki insan tedirgin oluyor davranışı filan nasıl diye bir de ultrasyon kağıdı filan isteyince veriliyormuş doğru mu size nasıl davranırdı ?
seherozstht doktor tavsiyesi göreceli bir durum bence. ben yeliz hanm gittm. baya da ilğilydi ama hep farklı şeyler duydum. bir daha da gitmedim. kayseri acıbadem fatma hanım tavsiye ederim
pembegulalayy gulsuzn ultrason kâğıdını veriyor hemen zaten davranışları çok iyi insanı kıracak ya da üzecek bir şey demiyor diğerleri gibi değil ne biliyim ben bayılıyorum o doktorlara ya ilk gebeliğimde ikinci gebeliğimde hep ona gittim bir de ben aşırı pimpirikliyim ona rağmen düşün yani
Nims Ben yelize gidiyorum hep çok ilgili samimi bir kadın yıllardır da doktorumdur henüz gebe değilim artık dogurtmam lazım seni yeter diye yakınıyor hatta psikolojik olarak da desteği insanı rahatlatıyor doğumu onunla yapmayı istiyorum