Kdkdjd_737 benimde bugün hep karnım sertti hareketlerini de az hissettiğim için telaşlandım. 39+2 deyiz. Adet ağrısı gibi belde kasıkta ağrım da vardı acile gittim açıklık falan bile yokmuş nst de normal dediler geri geldim. Bi kac gündür karnım cok sertleşiyor devamlı hala da var ama gelesi yok 🥹