Hayalperest1 ayağımda da salladım gerektiğinde telefonda verdim. İsterse paketli gıda da verdim. İnanın çocukta neyi kısıtlarsanız daha çok ister. Bizde insanız ve kendinizi bu sebeplerden dolayı üzmeyin. Gayet güvenli içeriğinde sıkıntı olmayan çizgi filmlerde var. Ki pedagoglar bile belli bir süre ekran destekliyor. Sıfır ekran maalesef günümüzde çok zor. Çocuğunuzun yaşını 10 ile çarpın mesela çıkan sonuca göre o süre kadar ekran normaldir. ( benim oğlum 4.5 yaşında ×10 dan günde 40dk veriyorum) Sen çok güzel ve mükemmel bir annesin. Kendini bunun için sakın üzme ❤❤