eni67 Tabiki çok var canım önemli olan fark edilip takip edilmesi bende maşallah şeker tansiyon troit hepsi mevcut ve hepsi gebelikte çıktı güzel Rabbim her birimize hayırlısı ile kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah
Eminedgds @pablola hiç canını sıkma 🤍 Rabbimin izniyle sağlıkla afiyetle kavuşun inşallah 🤍 hamileliğin keyfini çıkar sadece 🤍
suragungor pablola korkma canim bende de yuksek cikti aile hekimi gormustu ilk yok bebege su olur bu olur diye beni korkutmustu aglaya aglaya cikmistim sonra randevu alip endokrine gittim doktor sakin ol bu uzun sure devam ederse anca bebege zarar veriyor yuksek cikinca bir anda zarar vermiyo dedi ilac basladi ilac kullaniyorum her sey yolunda bebegimde saglikli cok sukur aglama yani doktora gidersin ilaca baslarsin canim
AuraMomB Öncelikle sakin ol ve korkma. Tiroid problemi hamilelik başında sıkıntılıdır, şu an fark edildi ise ilaçlarla anında düşer merak etme bebeğine de zararı dokunmaz. Doktorun gerekli ilacı sağlayacaktır.🙏🏻🙏🏻🙏🏻
pablola AuraMomB çok teşekkür ederim bugün devlet hastanesinde tüm tahlillerim yapıldı ne yazık ki ilk başlarda özeldeki doktorum bu durumu umursamamış yani nasıl böyle bişey olur anlayamadım ama aşırı sinirlendi devlet hastanesinde ki doktor sağolsun hemen ilaca başladık tüm tahlillerim tekrar yapıldı Pazartesi sonuçlar için görüşeceğim inşallah hayırlısı olur 🙏❤️
AuraMomB pablola benim de tam tersi olmuştu devlet hastanesi 0 tiroide ilaç vermedi özeldeki doktor acil başlamıştı🥲 bazen doktorlar ne yapacağımızı şaşırtıyor Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🩷