elizeymenn Kızlar ben 22 gieicem bi kaç saatir bebeğin hareketleri tekmeleri makatta en aşagıda hissediyorum acaba bu normalmi hareket ediyor ama aşagıda ilk defa böyle hissediyorum normalimi acaba
m89 elizeymenn merhabalar benimde böyleydi doktora sordum makat gelişi dedi yani başı yukarda ayakları aşağıda olduğu için miş diğer hamileliğimde de böyleydi.
defnoloj elizeymenn sorun olacağını sanmıyorum ayakları tam aşağıya doğrudur büyük ihtimal oraya vuruyordur 🙂🙂
elizeymenn elizeymenn Zeynepefem vajinaya en yakın yer olduğu için makat diyorlar ya canım yani vajinamda hissediyorum aşagı kısımda
arn711_ Makat farklı yer orda hissetmeniz imkansız ama çok aşağıda vajina da hissediyorsaniz o bende de var 22 haftaya girdim hareketlerim çok kısıtlandı çok ağrıyor
elizeymenn arn711_ yani bende hala hareket ediyor sanki ayakları ordan çıkacak gibi idrarımı zor tuttum bi korktum şuan
Tugceaker elizeymenn korkma ben de 27 haftalığım Makat gelişiymiş benimde bende tekmelerini orda hissediyorum şuan son 1 haftadır böyle benimde bu çok normal baş geliş olunca düzelir
m89 elizeymenn hayır hiç bir sorun yaşamadım şu an istediği pozisyonda durur doğuma yakın başı aşağı iner☺️
Boysmom2 elizeymenn Normal canım benim, benim oğlum da o haftalarda en aşağılarıma vuruyordu mahvoluyordum 😄 hem küçük hem de yeri geniş o yüzden rahat hareket ediyor sonrasında düzeltir kendini merak etme 🌸