Bu testin tam belirleyiciliği yok zaten endişe etmeyin . Ben de ikili yaptırdım ilk gebeliğimde doktorum 2.gebeliğimde direkt fetal istedi ikili üçlü uğraşmayalım bu test daha belirleyici dedi. Beklemek çok zor ama Allah korusun bir şey varsa da hemen öğrenmiş olucaz