Merhaba 34. Haftamdayım bebek 2 haftada sadece 200 gram almış 2130 gram ölçtü bugün doktorum. Çok az değil mi moralim çok bozuldu gelişmiyor diye öneriniz varmıdır bebeğe kilo aldırıcak nasıl besleniyorsunuz kahvaltıyı geç yaptığım için sadece 2 öğün besleniyorum öğle yemeği yemiyorım