
Kızlar en son 18 ekımde regl oldum regl duzensızlıgı var 12 aralıkta doktora gıttım beta vermedım.2 gundur akıntı var bugun tesadüf ovülasyon yaptım usttekı öğlen alttaki akşam yapıldı.Tüm tahlıller normal vajınal ultrason normal 9 aralıktan beri lekelenmeler oldu acık kahve pembe tonlarında.Gebelik var mıdır? Vajınal muayenede cıkar mıydı? Bu durumu yasayan var mı?