zeynepkazgann elifyasar2 ben kemal bayındıra selda hocaya gidiyorum ama doğumu devlette sezeryan istiyorum
elifyasar2 zeynepkazgann neden doktorunuza sezeryan yaptırmıyosunuz eğer özel bi sebebi yoksa öğrenebilir miyiz.
elifyasar2 ikincibebek2 kuzenim bu ay doğum yapacak doktoru sema hanım ondan bilgi edinicem eğer çok yakında doğum gerçekleşirse burayada yazarım memnuniyeti nasıldı ve doğumu nasıl geçtiğini
zeynepkazgann elifyasar2 normal doğum olsa özelde olurdum ama sezerlanı devletin daha iyi yaptığını duydum özelde içinde makas veya başka alet bırakanı bile duydum ki bazen özel sıkıntı çıktığında doğumu devlete yönlendirilor bu sebeple yani
gonul0709 Ben de deva hastanesi Gülhan Vuruşkan gidiyorum çok tatlı ve ilgili kendisi muayene ücreti 1750
Atiye2727 elifyasar2 çok çok ilgili valla daha ilk defa yanına gittim şu anlık memnunum inşallah hep böyle memnun kalırım
elifyasar2 bilgekv evet banada o miktarıı söylediler taksit seçeneği vardı ama paket içeriği çok iyiydi bana göre tabi ben şu an bütçe kısıtlılığımızdan dolayı başka bi hastaneye gidiyorum
seher_edz zehra_kn zehra_kn henüz doğum yapmadım muayene için gidiyorum canım fiyat bilgisi bilmiyorum doğum için ❤️
esra6393 Gaziantep şehir hastanesi nasıl imkanları galan iyi mi acil sezeryana alıncam orda kendim urfadayım Urfa özel hastane takipçisiydim