Sayoss
Canım ilaçtan başka bin tane yapılacak şey var :)
-Dut kürü yapmalısın (enfeksiyona iyi gelir)
-Zencefil çayı yapabilirsin sinüslerini göğsünü rahatlatır vücudun ısınır terlersin hastalığı atarsın hastalıklarda vazgecilmezimdir
-İyotu suya damlatıp burun ve bogaz gargarasi yaparsın burun ve bogazdakki mikroplar gider. İyotu ayrıca karnıma ve yaralarıma bile sürüyorum çocuk ateşlenince sprey yapıp vücuduna sık yarım saate 1-2 derece düşer :) öksürürse de kafes yaparsın
-Gebelikte kullandığın vitaminleri doğumdan sonraki en az 6 ay da devam ettirmelisin
Magnezyum d3k2 demir başka ne varsa…
-Karanfil kremi (Rahiki mahtumdan aldım) olmazsa olmasın arasında burnuma ağrıyan yerlerime sürerim. Hem ferahlıyor hem ağrılar geçiyor. 2.5 yaşındaki kızım öksürürse de göğsüne sürerim burnu akarsa burnuna bi minik dokunurum o kremle.
Daha bir çok şey var da en sık kullandıklarım suan için bunlar şifa olsun 🌸