kepppp Anneler 33+3 teyım. Bebek hareketlerini hissetmediğim için doktorum acıl cagırdı. Ve kontrol amaclı yatıs verdı. Bu ıkıncı gebeliğim ilkini 38+3 de doğurmuştum. Bu haftalarda doğuran var mı ya çok korkuyorum 😔🙏🏻
Myyfamily kepppp 36 da bende gün boyu hissetmedim akşam acile gittim ultrasonda hareket ediyordu ama nedense ben yine hissetmiyordum,ultrason ile baktılar mi belki öyle bir durumdur sizin de
Fndnr orkidemm_ bende 37+5 haftalığım bende hareket azlığı hissediyorum normal mi bilmiyorum hissetmemek değil hissediyorum ama eskisi gibi değil 2 gündür az hissediyorum
kepppp betulmommy baglandı kalp atımı var sükür ama hareket yavaslıgı var dıye yatıyorum suan gece boyu serum ve nst
kepppp Fndnr şöyle hic yokmus gibiydı yanı sanki hamıle degılmisim gibiydi. Ama yıne de takıp edın ve doktorunuzla ırtıbatlı olun bence
kepppp Ruyasekr2089 yok valla ya nst ıle bakıyoruz kalp atımı var sancım cıkmadı ben de ilk defa boyle bıse yasıyorum ya gercekten cok ilginc