kavalakurabiyesi Kızlar cuma günğne kadar isim belirlemem lazım erkek bebek ama bir türlü karar veremiyoruz siz ne koydunuz ne düşünüyorsunuz acil fikir lazım 😀😀😀😀😀😀
Yazmelegi_ kavalakurabiyesi bunlar vardı bizim aklımızda ama bizde karar vermedik🤣🤣 Metehan Yağız Yiğit Poyraz Atakan Uras Ege Asil Doruk
LadyX kavalakurabiyesi canım Uraz koyma da ne koyarsan koy o isimden çok var yaa tamam anlamı güzel tamam Türkçe kökenli ama cidden yeter 😅
patili_kiz90 Beğendiğiniz isimlerle pratik yapın. Evin içinde çocuğunuza seslenir gibi seslenın çağırın konuşun. Bir şekilde içinize sineni bulursunuz.
Mutlu_Bir_Anne3 kavalakurabiyesi İsim konusu çok önemli gerçekten. Ben de baya araştırdım. İlk gebeliğimde 6.ayda buldum ikinci de aynı 😂 Oğlumun ismi Aras 🥰 şimdi ikinciye hamileyim, nasipse oğlumuz olacak yine 😍 Onun için de Altay ismini seçtik.
Mutlu_Bir_Anne3 kavalakurabiyesi Teşekkür ederim 🙏🏻 Amin inşallah, inşallah sizinki de sağlıkla büyüsün 😍