sltnkvrk Mrb hanımlar 20 haftalık hamileyim oğlumuz olacak hayırlısıyla 🙏 bebeğimi hala hissetmiyorum arada sırada sağ alt karnımda seğirme gibi birşeyler oluyor ilk hamileliğim tam olarak ne zaman hissedebilirim ve hareketler nasıl hissediliyor lütfen bilgi verir misiniz vakit ayırıp yazanlara çok teşekkür ederim ❤️
ncbkyaa sltnkvrk 😊😊sağlıkla kucağına al inşallah sırt üstü yatip elini koyup öksür hissedebilirsin ama daha zamani vardır elbet daha da büyüdükçe hissedersin
Sdakrbs sltnkvrk bende yarın 21. Haftaya giricem ve işk gebeliğim üç dört gündür hissetmeye başladım sende yakında hissedersin 😊😊
deletedmom832 sltnkvrk bende iki haftadır hissediyorum net olmasa da 17.haftadayız pıt pıt diye ufak ufak hareketleriyle belli ediyor kendini özellikle çikolatalı bişeyler yediğimde çoook hissediyorum 😍😍