anne9800 Kızlar ovülasyonumun üstünden 6 gün geçti ilişkinin üstündenfe beta hcg verdim negatif çıktı. Çok mu erken baktım yoksa gerçekten negatif mi kanda nezaman yükselir bilgisi olan var mı?
Happymami anne9800 çok çok erken vermişsin varsa bile çıkmaz neden adetinizin geçmesini beklemiyorsunuz daha çok sitres değilmi böyle
anne9800 Melike3506 yani kasıklarımda ağrım var göğüslerim dolgunlaştı acaba olabilir mi diye verdim .
Melike3506 anne9800 evet heyecanlanıyor insan umutlanıyor ama erkenden kan vermek test yapmak stresli bir şey negatif çıkınca üzülüyor insan en güzeli gecikme beklemek erkenden öğrenmenin faydası yok ki daha çok stres sürekli kan ver betam yükseldi mi kese görüldü mü vs vs
Tgc93 Benim bat 24 verdim kan verdim erken testlerim pozitif çıktı hep . Hoca dedi çok erken davranmışsın dedi bana 9 unda catlaman olsa 10 gün olmamış dedi sonucum 2.62 . 2 güne bir takip et dedi
acelyasen Tgc93 benimde bat 19 pazartesi verdiğim kan 2 çıktı o zaman hamile olabilirim yarın da kan istedi doktor