gizemyylgl Aniden karnımın içinde bir acı oldu 5 6 saniye sürdü keskin bir acııı korkuyorum bişey olurmu 17 haftalık hamileyim
Aydan95 gizemyylgl gecen gun banada oldu 15 haftalik bende . Saniye surdu evet ama esime soyledm hemen sanki karnimin ici acidi yara gibi. Bilmiyorum neden
gizemyylgl busu1 busu1 17+3 üm bu hafta kasık ağrım çok batma gibi ağrı oluyor bazen midem bulanıyor ve akşamları genelde yürümekte zorlanıyorum popomun üstlerimi belim mi ağrıyor anlamadım gitti yere bastıkça
busu1 gizemyylgl gizemyylgl Diğerleri yok ama popo kısmı bende de var sanki et kesiği olmuş gibi 1 gün var aramızda
Kitii Sizlere bisey sormak isdiyorum gebelik oncesi yani adet geciknesine daha varken bir tepkiler oldumu hic anladınzmı gebe olucagınızı yoksa aynı adet oncesi agrılarmı bilgi verirseniz sevinirim 🩷
gizemyylgl Kitii Adet olacak gibi ağrılar oldu ben her sabah bugün kesin adet olurum diye düşünüyordum 2 senedirde çocuk olmuyordu çikolata kistinden dolayı hiç üstüne uğramamıştım o yüzden meğerse o ağrılar hamilelikmiş göğüs ağrısı karın ağrısı
Kitii gizemyylgl bende 1 yıldır bekliyorum agrım var ama çoğu kadında oldugu gibi meme hassasiyetim yok insanda anlayamiyor malesef adet olucakmıs gibi hiss oldugu icin