syma1234 Kızlar ben bu ay bir kimyasal gebelik yaşadım. Doktora gittim. Adetin 16.günü duphaston kullanıp 10-25. günler günaşırı ilişki önerdi doktorum. Bu aşamalardan geçen var mı? Daha önce gebelik için bu ilacı kullanan var mı?
hurremintorunu syma1234 nasıl kullanıyorsunuz günde kaç tane bende geçen ay kimyasal geçirdim kanama olan günde vermişti dr tutunur diye ama olmadı şimdi kullansam bişi olur mu acaba
syma1234 Es07 bana da tekrar gebelik olursa tutunmasını kolaylaştıracak dedi doktorum. Ama sadece bu ay kullanacağım.
minikcivciv89 Adet düzenleyici olarak kullanıyordum 4. Aya geçtim doktora kontrole gittim Dr ultrasonla baktı çiçek gibi dedi duphaston yazdı korunuyorduk aklımızda daha bebek yoktu 2 3 ay sonra düşünüyorduk doktorun çiçek gibi dediği kızım olusuyormus 😄