merhaba bende bugun size pozitif normal doğum hikayemi anlatmaya geldim. Ctesi günü nişanım geldi acile gittik fakat başka bir emare olmayınca eve geri geldik. Ptesi doktorumuz artık doğurmam gerektiğini söyledi çünkü artık kilo almıyormuş 3 haftadır aynı kilodaydı. Bende salı günü doğurayım dedim suni sancıyla, eve gittik gece 1 de sancım başladı sabaha doğru 5 e kadar evde kendim karşıladım sancılarımı 5 dakikada bire düşünce hastaneye gittik. Doktor gelene kadar yanı 8 de geldi çünkü açılmam yoktu bir cmdi kendi sancımı çektim doktora bunu ebeler iletmiş o da suni sancı verin demiş:( suni sancı da neymiş at devirir yeminle ben kendi sancımda ağlamıştım sunide de kustum :) ben biraz zorlandım çünkü adet sancım hiç olmadı alışkın değilim o yüzden bu ne oldum ama 8 gibi suni verildi 9 da belden epidural oldum ve 10 da bebeğim elimdeydi. Çok çabuk geçti 5 cm 10 cm arası yarım saat oldu çok şaşırdım. Bugun doğum yapalj bir gün oldu herşeyimi kendim yapıyorum. İnşallah sizlerin çok daha acısız ve sancısız çok güzel doğumlarınız olur sağlıcakla bebeklerinizle kalın 🫠