DuyguDemir3 Merhaba 38+2 deyim bugün çatı muayenesi yaptı sonrasın da Kanamam oldu. Nişanım mı Geldi Anlamadım. 2 cm Açılma var dedi bu şekilde okup bekleyen var mı ?
seymaaa393_ DuyguDemir3 38.haftada kontrole gittim hala çatı muayenesi yapılmadı normal dogum şeklinde ilerliyor diyor ultrasona bakarak alttan hiç muayene yapılmadı sizce ne zaman yapılır veya yapılması mecburimidir
Hande1312 DuyguDemir3 Merhaba benim de muayene sonrası hafif lekelenme şeklinde kanamam oldu. Normal olduğunu söyledi ebe hanım.
biryolculuk DuyguDemir3 özel de mi yaptırdınız çatı muayenesini ve nişan ne demek pek bilgim yok da :-)
DuyguDemir3 seymaaa393_ yapılması mecburi Değilmiş diyorlar ama kimi Doktor yapıyor Ben artık doğum başlasın istiyorum Ondan dolayı Doktor biraz zorladı Aslında Sizinki de normal süreç benim ilk doğumum da 39da muayene etmişti Doktor
umynurr seymaaa393_ ilk gebelikse buyuk ihtimalle sanciniz olunca bakilir banada dedilerki sanci olmadan son ana kadar bakilmaz
DuyguDemir3 biryolculuk evet kendi doktorum yaptı Nişan gelmesi Doğumdan önce Gelen lekelenme akıntı Gib birşey
zehrakrdg biryolculuk bebek rahim içindeyken enfeksiyon bakteri gibi şeylerden koruyan ve rahim ağzında tıkaç görevini gören mukus gibi birşey adı da nişane ama genelde nişan derler :)
DuyguDemir3 Hande1312 oy maşallah baya olmuş 😊 bende bugün kanı Görünce bi panik oldum evde temizlik işi kuaför işleri Kaldı Diye ağlayacaktım nerdeyse sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏻
humeyra83_ DuyguDemir3 Benimde ilk gebeligimde çatı muayenesi sonrası kan gelmişti birkaç saat sonrasında ağrılar baya başladı kasıkta filan sabahına doğuma gitmiştim. Sizde takip edin egerki ağrı filan olursa gözükün yine doktora