Dün kontrolüm vardı nstye girdim kontrolde yapıldı yapıldığında bi sorun yoktu sadece tansiyonum yüksek çıktı o yüzden yatış yapıldı dün geceden beri nstye bağlandık ilk ağrılarım çıktı az miktarda serum takıldı sonta takıldı24 saatin sonra sontayı çıkarttılar serumu da çıkarttılar tansiyonum düştü nstye bağlıyım şu an bayadır ağrılar da yok kalp atışı falan her şey normal ama 1 cm açıklık çıktı ciğer geliştirici iğne yaptılar iki doz hap falan da veriyolar sizce ne kadar gider bu açıklık kontrol altında olursa güzel şeyler yazın kızlar morelim bozuk