Herkese iyi akşamlar öncelikle. 9+3 gebeliğim ve ilk gebeliğim. Arkadaşlar sorun şu ki gebeliğimi öğrendiğimden beri yavaş yavaş iştahım kesildi, haftalardır yemek yiyemiyorum, su içemiyorum, yedigimi de çıkarıyorum. Doktorum prilam dr önerdi içmeme rağmen geçmedi. 9 ay böyle mi geçecek ben çok endişeliyim ve 4 kilo vermişim. Benim gibi çok zor geçirenler biraz akıl verebilir mi, nasıl bir yol izleyebilirim.