Kızlar saat 16.15 civarı nohut büyüklüğünde iç çamaşırıma geçen akıntılı çokta canlı kırmızı olmayan bi akıntı geçmiş. Sildikçe uçuk çok açık toz pembe leke geldi 3 kere. Sonra devamı gelmedi. 18.04ten beri bir damla pembelik ya da herhangi bir lekelenme yok. Korktum çok. Doktorumu aradım gelmene gerek yok eczaneden Progestan al dedi onu kullandım hap olanı. Ağrım yok. Suan sadece yatıyorum. Acaba düşük mü yapıyorum? Düşük yapsam kanama canlı kırmızı olur artardı değil mi? 2 saati aşkındır herhangi bir leke yok. Neden oldu acaba