leona98 Merhaba. Kac gundur betam 65 cikti diye diye her kesi yordum🤣 bugun betam 730 cikti ve resmen hamileyim.🫠♥️ Fol kullanmaya basliyorum. Femibion 1 cok iyi dediler. Kullananlariniz oldu mu ?