balyavrum2 Kızlar dahiliye doktoru d vitaminim eksik diye 20.000IU lik ilaç verdi. Benim bildiğim gebelerde dozu fazla. 2.000 ideal. Doktora gebe olduğumu demiştim aradan bir gün geçince unuttu mu acaba bunu yazarken napcagimi şaşırdım 🥺🥺🥺🥺
Gzde_defne balyavrum2 senin gene iyi ben 50 binlik kullanıyorum 12.haftamdan beri 29.haftadayım 😀 çok eksikse öyle veriyorlar
ikincibahar_08 birthecene fazlalığı maalesef vücuttan atılmıyor yağda depolanıyor yüksek doz birikince kalsiyum yükseliyor oda vücuttan bir çok organi özellikle böbreklere zarar veriyor folik asit vücutta birikmiyor ter ve idrarla atılıyor onunla karıştırdınız galiba
balyavrum2 ikincibahar_08 ayyy öyle mi doktorun numarası kardeşim de vardı aslında hemen ondan alıp sorayım. Gebe kalmadan önce 20.000 lik vermişti gebe kaldıktan sonrA 2000e düşürdü şimdi yine 20.000 lik verince aklım karıştı
birthecene ikincibahar_08 D vitamini fazlalığından değil de eksikliğinden kanser olan çok insan olunca fazlasını hiç duymadım kusura bakmayın ben bişey olmaz kafalarındayım hastalıklar özellikle griplerde resmen sıfırlanan bir hormon zaten çok ihtiyacımız var
balyavrum2 ikincibahar_08 hayır haftanın iki günü ama gebeliğin başlangıcında onu 2000 e düşürmüştü. Mesaj attım dayanamadım çünkü içime kurt düşmüştü. Kullanabilirsin tabi ki ilk haftalar biraz daha temkinli olmak istiyorum bi anda kanda vitamin yüksek bulunmasın diye şimdi kocaman bebiş oldu 😋 diye cevap vermiş sağolsun içim rahat etti