Kızlar normalde 24 haftalıktan sonra nöbet yazılmaz diyor öğretmenlere internette mevzuata göre. Ama bugün doktorum riskli gebelik (riskli değilim normalde) 17+5 nöbet tutmama raporu yazdı okul kabul eder dedi ama ben emin değilim aranızda böyle erken rapor alan var mı