s_demir ama kanama lekelenme olduğu için kan sulandirici iğne bırakılmaz ki sadece coraspirin bırakılır bende en başindan beri enox4000 ve coraspirin 100 mg kullanıyorum lekelenmeyi geçtim benim adet kanamasi gibi kanamam oluyordu doktorum coraspirini biraktiriyordu enox 4000 iğneye devam ediyordum 28 haftalık olduk hala iğne ve coraspirine devam ediyorum ki ara ara lekelenmelerde yaşiyorum lekelenme kanama olduğunda coraspirini bırakıyorum iğneye devam ediyorum kanama lekelenme bitincede coraspirine tekrar başliyorum