39+3 bebeği aşırı hareketli olup kanala girenler var mı normal doğumu bekliyorum şansımı zorlamak istiyorum ama karnımda resmen esneme hareketleri yapıyor yani Sancım en fazla 50 60 çıkıyor yürüyüş yapıyorum pilates yapıyorum hurmalar yiyorum ama bebek çok hareketli bu iyi bir şey mi yani bebeği çok hareketli olup da normal oran oldu mu