gyuiioo ervanur38 benimde iki tane kızım var ikinci hamileliğimde bir kızım var diye bende erkek istiyordum doktor kız dedi senin haftalarında öğrendim hep senin gibi acaba degisirmi diye düşündüm ama şimdi iyi ki kızlarım var çok şükür diyorum canim