Evde kedim var (Skotiş) dışarıya hiç çıkmayan 2 gün önce kakası elime geldi direk yıkadım elimi ama sürekli beni yalıyor ısırıyor yanımda yatıyor toksoplazma diye bişey varmış doktor beni oldukça korkuttu sakat olur çocuk diye çok korktum böyle bişeyden bilgisi olan var mı